Schoolschaaktoernooi Huizen!

Op woensdagmiddag 15 februari 2017 organiseert Schaakvereniging Huizen opnieuw het Huizer Schoolschaaktoernooi!

Tijdens dit toernooi nemen de basisscholen uit Huizen het tegen elkaar op in de strijd om de mooie Wisselbeker die dan een jaar lang eervol op school tentoongesteld kan worden!! De winnende school gaat ook door naar het regionale schoolschaaktoernooi, georganiseerd door de SGS-schaakbond.

Gratis Schaaktraining

Als vereniging willen wij het schaken zoveel mogelijk promoten en bekend maken bij het grote publiek. Daarom organiseren wij vanaf vrijdag 4 November (t/m vrijdag 10 februari) gratis schaaktraining voor alle basisschoolkinderen uit Huizen en Blaricum. Dit gaat door in wijkcentrum HOLLEBLOK in Huizen van 19.00 - 20.00 uur. Vooraf aanmelden hoeft niet, gewoon binnenlopen en gezellig aansluiten. Een ideale kans om op een leuke en vrijblijvende manier kennis te maken met deze prachtige denksport!

Kom gerust langs!

19 okt 2017